Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. та Абдураімова, А. Р. (2014) Роль викладача у розвитку толерантності студентів в міжкультурній комунікації. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. пр. (4). с. 287-292.
|
Text
D_1_2014.pdf Скачати (224kB) | Перегляд |
Резюме
Стабільність та благополуччя в нашій країні залежить в першу чергу від здатності нової генерації проявляти терпимість, толерантність, від їх вміння поважати інші культури, соціальні та етнічні особливості їх представників, від волі та бажання зрозуміти один одного в міжкультурній комунікації, вміння співпрацювати, знаходити шляхи вирішення соціокультурних конфліктів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 28 Трав 2019 10:34 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3357 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |