Шаров, С. В. (2019) Використання ІКТ для розвитку соціальної компетентності майбутніх вчителів. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (16–17 квітня 2019 року, м. Суми), 2. с. 119-122.
|
Text
sharov_2019_119.pdf Скачати (559kB) | Перегляд |
Резюме
Сьогодні вища та середня освіти находяться у процесі трансформації структури та змісту, що зумовлюється Концепцією Нової української школи та впровадженням компетентнісного підходу. У статті зазначається, що інформаційно-комунікаційні технології, зокрема мережа Інтернет, має потужні та широкі можливості для розвитку соціальної компетентності здобувачів вищої освіти, зокрема майбутніх учителів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HM Соціологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 27 Трав 2019 11:45 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3350 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |