МДПУ репозиторій

Культурологічний підхід до навчання дітей, що мають труднощі в навчанні математики

Тарасова, Алла та Садовськи, Марина та Шаталова, Олена (2014) Культурологічний підхід до навчання дітей, що мають труднощі в навчанні математики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 231-234. ISSN 2219-5203

[img] Text
858-1769-1-PB.pdf

Скачати (276kB)

Резюме

В статье раскрываются проблемы передачи культурного наследия молодому поколению. Основное внимание авторы акцентирует на том, что в работе с детьми с ограниченными возможностями здоровья, которые испытывают трудности в обучении математике, положительный результат оказывает использование малых форм фольклора.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 09 Бер 2016 18:25
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/334

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу