Тарасова, Алла та Садовськи, Марина та Шаталова, Олена (2014) Культурологічний підхід до навчання дітей, що мають труднощі в навчанні математики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 231-234. ISSN 2219-5203
Text
858-1769-1-PB.pdf Скачати (276kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/8...
Резюме
В статье раскрываются проблемы передачи культурного наследия молодому поколению. Основное внимание авторы акцентирует на том, что в работе с детьми с ограниченными возможностями здоровья, которые испытывают трудности в обучении математике, положительный результат оказывает использование малых форм фольклора.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 09 Бер 2016 18:25 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/334 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |