МДПУ репозиторій

Моделювання структури професійної компетентності соціального педагога-вихователя навчально-реабілітаційного центру

Позднякова, Олена (2014) Моделювання структури професійної компетентності соціального педагога-вихователя навчально-реабілітаційного центру. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 211-216. ISSN 2219-5203

[img] Text
854-1765-1-PB.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У статті наведено модель компетентного соціального педагога-вихователя навчально-реабілітаційного центру й проаналізовано її ключові компоненти: особистісні якості, загальні професійні компетенції, спеціальні професійні компетенції, професійні ролі педагога, об’єкти та суб’єкти соціально-педагогічної діяльності. Модель висуває на перший план важливість здатності соціального педагога-вихователя до розбудови освітнього простору, застосування у своїй роботі технологій педагогічної, психологічної та соціальної реабілітації і роботи в режимі експерименту (розвиток власного інноваційного мислення, оволодіння методами пошуково-дослідницької діяльності, розробка й упровадження новаторських підходів до оптимізації освітньо-реабілітаційного процесу).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 09 Бер 2016 18:25
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/330

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу