Білецька, М. В. та Сопіна, Я. В. (2018) Оптимізація музично-мнемічної діяльності студента-музиканта у процесі інструментального навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (60). с. 12-16. ISSN 1992-5786
|
Text
Bilets'ka.pdf Скачати (366kB) | Перегляд |
Резюме
У статті на основі аналізу теоретичного матеріалу, результатів педагогічного експерименту виявлено індивідуальні особливості музичної пам’яті студентів у процесі навчальної діяльності та запропоновано комплекс прийомів і методів, які враховують індивідуальну своєрідність їх музичної пам’яті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 27 Трав 2019 11:35 |
Останні зміни: | 08 Жов 2020 11:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3292 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |