Білецька, М. В. (2014) Вітчизняне скрипкове виконавство XX століття: історико-педагогічний аспект. Tendencje, zbiory, danych, innowacje, praktyka w nauce: zbior raportow naukowych. с. 79-82.
|
Text
bilets’ka.pdf Скачати (348kB) | Перегляд |
Резюме
Однією з найбільш актуальних проблем є вивчення виконавської школи як феномена національної культури, що в свою чергу репрезентує її своєрідність через художньо-стильовий матеріал композиторської школи. Виконавська школа як предмет теоретичного дослідження стала актуальною в останнє десятиріччя ХХ ст., що пов’язано з багатьма причинами. Серед них – розгляд школи як регулятора виконавського процесу у двох основних вимірах: творчості музиканта-виконавця і творчого досвіду педагога, який його навчає.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 27 Трав 2019 11:33 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3291 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |