МДПУ репозиторій

Проективний та транскомунікативний підходи в музично-педагогічній освіті для культурного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва.

Сегеда, Наталя (2018) Проективний та транскомунікативний підходи в музично-педагогічній освіті для культурного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва. In: Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя, 8-10 листопада 2018, Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
педагогіка мистецтва2018.pdf

Скачати (225kB) | Перегляд

Резюме

В запропонованих тезах розкрито основні смисли проективного і транскомунікативного підходів та перспектива їх застосування у процесі реалізації освітньо-професійних і освітньо-наукових програм підготовки майбутнього вчителя музики з метою культурного зростанння субєктів.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 24 Трав 2019 11:41
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3276

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу