Сегеда, Наталя (2018) Проективний та транскомунікативний підходи в музично-педагогічній освіті для культурного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва. In: Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя, 8-10 листопада 2018, Мелітополь.
|
Text
педагогіка мистецтва2018.pdf Скачати (225kB) | Перегляд |
Резюме
В запропонованих тезах розкрито основні смисли проективного і транскомунікативного підходів та перспектива їх застосування у процесі реалізації освітньо-професійних і освітньо-наукових програм підготовки майбутнього вчителя музики з метою культурного зростанння субєктів.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 24 Трав 2019 11:41 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3276 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |