Сегеда, Наталя (2018) Проективний та транскомунікативний підходи в музично-педагогічній освіті для культурного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва. In: Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя, 8-10 листопада 2018, Мелітополь.
|
Text
педагогіка мистецтва2018.pdf Download (225kB) | Preview |
Abstract
В запропонованих тезах розкрито основні смисли проективного і транскомунікативного підходів та перспектива їх застосування у процесі реалізації освітньо-професійних і освітньо-наукових програм підготовки майбутнього вчителя музики з метою культурного зростанння субєктів.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | професор Наталя Сегеда |
Date Deposited: | 24 May 2019 11:41 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3276 |
Actions (login required)
View Item |