Сегеда, Наталя (2010) Концепція педагогічного геному професійного розвитку викладача вищої школи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр. (11). с. 55-59. ISSN 2411-2135
|
Text
науковий часопис 2010 вип 11.pdf Скачати (686kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються основні теоретичні положення концепції професійного зростання як педагогічного "геному" професійного розвитку викладача вищої школи. Автор обгрунтовує свою наукову позицію на засадах нелінійного підходу і холістсько-емерджентних теорій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 23 Трав 2019 13:01 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 08:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3234 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |