Сегеда, Наталя (2004) Проблема культурної відповідальності професійної освіти. In: Соціально-економічні проблеми сталого розвитку українського суспільства, 13 травня 2004, Мелітополь.
|
Text
збірник тез доповідей 2004.pdf Скачати (535kB) | Перегляд |
Резюме
Традиційною для прогресивних педагогічних концепцій стала інтерпретація освіти як засобу опанування культури. Освіта поступово набуває статус особистісної цінності, а отже вона має працювати на розвиток суб’єкта діяльності, здатного до перетворення себе й культури, що обумовлює не тільки соціальну сталість але й суспільний прогрес.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 24 Трав 2019 11:45 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3218 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |