МДПУ репозиторій

Феноменологія розвитку людини в освітніх моделях

Сегеда, Наталя (2011) Феноменологія розвитку людини в освітніх моделях. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (6). с. 53-61. ISSN 2219-5203

[img]
Перегляд
Text
Науковий вісник Мелітополь 2011.pdf

Скачати (791kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто історіогенез феноменології розвитку людини , який утворюється шляхом реінтеграції змісту природовідповідної, теоцентричної, натурцентристської, соціоцентричної, антропоцентричної, гуманістичної, кваліфікаційно-компетентнісної, холістичної освітніх моделей.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 24 Трав 2019 11:12
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3217

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу