Сегеда, Наталя (2011) Феноменологія розвитку людини в освітніх моделях. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (6). с. 53-61. ISSN 2219-5203
|
Text
Науковий вісник Мелітополь 2011.pdf Скачати (791kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто історіогенез феноменології розвитку людини , який утворюється шляхом реінтеграції змісту природовідповідної, теоцентричної, натурцентристської, соціоцентричної, антропоцентричної, гуманістичної, кваліфікаційно-компетентнісної, холістичної освітніх моделей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 24 Трав 2019 11:12 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 09:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3217 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |