МДПУ репозиторій

Зміст креативно-акмеологічного підходу до вивчення феномену професійного зростання викладача вищої школи

Сегеда, Наталя (2009) Зміст креативно-акмеологічного підходу до вивчення феномену професійного зростання викладача вищої школи. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту (4). с. 106-110. ISSN 1818-9172

[img]
Перегляд
Text
педагогіка психологія 2009.pdf

Скачати (811kB) | Перегляд

Резюме

Дана стаття презентує авторське розуміння креативно-акмеологічного підходу і його змісту в дослідженні професійного зростання викладача вищої школи; креативності як інтегральної якості зрілої особистості, що визначає акмеологічну спрямованість професійного зростання викладача та відбиває людинотворчу сутність професії.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 24 Трав 2019 11:13
Останні зміни: 06 Січ 2021 14:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3214

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу