Сегеда, Наталя (2009) Зміст креативно-акмеологічного підходу до вивчення феномену професійного зростання викладача вищої школи. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту (4). с. 106-110. ISSN 1818-9172
|
Text
педагогіка психологія 2009.pdf Скачати (811kB) | Перегляд |
Резюме
Дана стаття презентує авторське розуміння креативно-акмеологічного підходу і його змісту в дослідженні професійного зростання викладача вищої школи; креативності як інтегральної якості зрілої особистості, що визначає акмеологічну спрямованість професійного зростання викладача та відбиває людинотворчу сутність професії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 24 Трав 2019 11:13 |
Останні зміни: | 06 Січ 2021 14:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3214 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |