Сегеда, Наталя (2004) Підготовка майбутнього вчителя музики до творчого діалогу з учнями як засобу професійної самореалізації. In: Міжнародна науково-практична конференція "Наука і освіта", 2004, Дніпропетровськ.
|
Text
наука і освіта 2004.pdf Скачати (410kB) | Перегляд |
Резюме
Феномен діалогу та його окремі сутнісні характеристики досить ши роко висвітлено у сучасній науковій літературі філософського, психолого- педагогічного, мистецького спрямувань (Ш.Амонашвілі, Г.Балл, І.Бех, В.Біблер, І.Зязюн, М.Каган, В.Кан-Калик, О.Киричук, Г.Кучинський, О.Олексюк, Г.Падалка, О.Рудницька, В.Семиченко, О.Щолокова та інші). Але зміст творчого діалогу вчителя музики з учнями та проблема підго товки до нього, як засобу професійної самореалізації, ще не набули на лежного експериментального вивчення.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 24 Трав 2019 08:54 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3208 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |