МДПУ репозиторій

Підготовка майбутнього вчителя музики до творчого діалогу з учнями як засобу професійної самореалізації

Сегеда, Наталя (2004) Підготовка майбутнього вчителя музики до творчого діалогу з учнями як засобу професійної самореалізації. In: Міжнародна науково-практична конференція "Наука і освіта", 2004, Дніпропетровськ.

[img]
Перегляд
Text
наука і освіта 2004.pdf

Скачати (410kB) | Перегляд

Резюме

Феномен діалогу та його окремі сутнісні характеристики досить ши­ роко висвітлено у сучасній науковій літературі філософського, психолого- педагогічного, мистецького спрямувань (Ш.Амонашвілі, Г.Балл, І.Бех, В.Біблер, І.Зязюн, М.Каган, В.Кан-Калик, О.Киричук, Г.Кучинський, О.Олексюк, Г.Падалка, О.Рудницька, В.Семиченко, О.Щолокова та інші). Але зміст творчого діалогу вчителя музики з учнями та проблема підго­ товки до нього, як засобу професійної самореалізації, ще не набули на­ лежного експериментального вивчення.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 24 Трав 2019 08:54
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3208

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу