МДПУ репозиторій

Гармонізація культурно-освітнього простору майбутніх педагогів через здоров’язбережувальні технології

Шаповалова, Тетяна (2014) Гармонізація культурно-освітнього простору майбутніх педагогів через здоров’язбережувальні технології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 149-153. ISSN 2219-5203

[img] Text
801-1.pdf

Скачати (297kB)

Резюме

У статті особлива увага приділена теоретичному обґрунтуванню та практичному застосуванню здоров’язбережувальних освітніх технологій, зокрема біоенергетичній, у культурно-освітньому просторі для гармонійного розвитку майбутніх педагогів. Основним завданням діяльності майбутнього педагога є формування у дітей позитивної мотивації до здорового способу життя, створення внутрішньої переконаності в його перевагах із використанням цілющих властивостей природи. Тому ми маємо створити сприятливі умови для повноцінного здоров’язбережувального впливу природи на здоров’я дітей. Прикладом біоенергетичної здоров’язбережувальної технології є природно-релаксаційна стежина «ЛікЕП» (лікувальна енергетика природи) Станції юних натуралістів м. Бердянська Запорізької області, яка створена з метою використання енергетичних властивостей природних об’єктів в оздоровленні та адаптації дітей і молоді до сучасного соціуму. Знання зазначених технологій, володіння ними та їх застосування є важливою складовою професійної підготовки майбутніх педагогів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 05 Бер 2016 14:37
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/318

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу