МДПУ репозиторій

Розвиток індивідуальних здібностей студентів засобами сценарної роботи: інтегративний підхід до викладання

Ревнюк, Наталія (2014) Розвиток індивідуальних здібностей студентів засобами сценарної роботи: інтегративний підхід до викладання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 140-143. ISSN 2219-5203

[img] Text
799-1.pdf

Скачати (285kB)

Резюме

У статті розглянуті особливості інтегративного підходу до використання педагогічного краєзнавства як засобу розвитку індивідуальних здібностей студентів у процесі викладання дисципліни «Сценарна робота соціального педагога».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 05 Бер 2016 14:37
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/316

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу