Сегеда, Наталя (2015) Особистісне зростання як акмекритерій людиномірності освітнього середовища майбутнього педагога. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти (43). с. 81-88. ISSN 2078-7812
|
Text
sndt183.pdf Скачати (524kB) | Перегляд |
Резюме
Новий, властивий для 21 ст. смисл універсуму - це людина у розмаїтті виявів життєдіяльності. Ключовим питанням в педагогічній освіті стає людиноцентризм, який зумовлює пошуки ефективних шляхів актуалізації її гуманітарної, екологічної і педагогічної адекватності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 17 Трав 2019 12:30 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3159 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |