МДПУ репозиторій

Особистісне зростання як акмекритерій людиномірності освітнього середовища майбутнього педагога

Сегеда, Наталя (2015) Особистісне зростання як акмекритерій людиномірності освітнього середовища майбутнього педагога. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти (43). с. 81-88. ISSN 2078-7812

[img]
Перегляд
Text
sndt183.pdf

Скачати (524kB) | Перегляд

Резюме

Новий, властивий для 21 ст. смисл універсуму - це людина у розмаїтті виявів життєдіяльності. Ключовим питанням в педагогічній освіті стає людиноцентризм, який зумовлює пошуки ефективних шляхів актуалізації її гуманітарної, екологічної і педагогічної адекватності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 17 Трав 2019 12:30
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3159

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу