МДПУ репозиторій

Основні положення синергетичної методології відкритої освіти

Прийма, Сергій та Вороненко, Олександр (2014) Основні положення синергетичної методології відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 70-80. ISSN 2219-5203

[img] Text
829-1740-1-PB.pdf

Скачати (369kB)

Резюме

У статті наведено результати дослідження основних положень синергетичної методології відкритої освіти як найбільш адекватної освітньої парадигми на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства. Показано, що синергетична методологія має значний потенціал у вивченні нелінійних динамічних систем, що характеризуються самоорганізованістю та саморозвитком. Проаналізовано різні підходи до застосування синергетичного апарату в дослідженні освітніх систем. Зіставлено відкриту освіту з такими критеріями, як складність, відкритість, нерівноважність і нелінійність, на підставі чого дійдено висновку про належність відкритої системи до систем синергетичного типу. У роботі визначено зміст синергетичних принципів і продемонстровано ефект від їх використання у відкритій освіті.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 03 Бер 2016 14:27
Останні зміни: 07 Жов 2020 12:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/305

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу