МДПУ репозиторій

Взаємодія складників системи маркетингового управління підприємством

Піскун, Д. Н. (2018) Взаємодія складників системи маркетингового управління підприємством. Інфраструктура ринку (25). с. 407-411. ISSN 2519-2868

[img] Text
70.pdf

Скачати (157kB)

Резюме

У статті автор проводить дослідження ролі маркетингу для розвитку фінансово-господарської діяльності підприємства за сучасних умов господарювання. Визначено складники розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Деталізовано складники системи маркетингу підприємства, їхні функціональні завдання та взаємозв'язок. Наведено принципи маркетингового управління на підприємстві під дією чинників впливу на діяльність виробничої системи. Досліджено підходи щодо формування системи маркетингового управління підприємством, головні елементи системи, їх взаємодія між собою та із основними компонентами цілісної системи управління підприємством, такими як прогнозування, аналіз, облік, контроль, моніторинг, організація, стимулювання та ін.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 05 Квіт 2019 12:25
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3037

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу