МДПУ репозиторій

Когнітивно-комунікативний підхід до навчання лексики на заняттях з практики усного мовлення

Рубцова, Марина (2015) Когнітивно-комунікативний підхід до навчання лексики на заняттях з практики усного мовлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 150-154. ISSN 2219-5203

[img] Text
27.pdf

Скачати (528kB)

Резюме

Стаття присвячена впровадженню принципів когнітивно-комунікативного підходу в процес навчання іншомовної лексики на заняттях з практики усного мовлення. На основі наукових джерел розкривається сутністьь когнітивно-комунікативного підходу, що полягає в орієнатції на особистість студента та забезпеченні його участі в навчальному процесі як об’єкта й суб’єкта пізнавальної діяльності . При цьому метою реалізації комунікативно-когнітивного підходу є формування комунікативної та мовної компетенції студентів. У статті обґрунтовується доцільність при такому підході модульної побудови навчання, що забезпечує осмислене засвоєння матеріалу і є успішною передумовою формування системи стійких лексичних навичок і вмінь. Крім цього, автор пропонує спеціально розроблену когнітивно-комунікативну систему вправ для розвитку лексичних навичок студентів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 02 Лют 2016 14:47
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/30

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу