Олійник, Андрій and Фесенко, Наталія (2018) Використання диференційовано-групових форм діяльності учнів початкової школи як механізм удосконалення освітнього процесу. In: Міжнародна науково-практична мультидисциплінарна інтернет-конференція «Сучасні технології в умовах освітньої парадигми інформаційно-комунікативного суспільства», 26, Запоріжжя.
![]() |
Text
MNK_159.pdf Download (104kB) |
Abstract
Освітній процес початкової школи потребує розробки змістового та процесуального забезпечення ефективних умов комунікації учнів, удосконалення способів співпраці. Перспективною в цьому може бути групова форма діяльності школярів, що забезпечить удосконалення традиційної методики навчання, розширить її зміст, створить умови для взаємодії та розвитку творчого потенціалу особистості.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Depositor |
Date Deposited: | 18 Mar 2019 07:53 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2937 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |