МДПУ репозиторій

Використання диференційовано-групових форм діяльності учнів початкової школи як механізм удосконалення освітнього процесу

Олійник, Андрій та Фесенко, Наталія (2018) Використання диференційовано-групових форм діяльності учнів початкової школи як механізм удосконалення освітнього процесу. In: Міжнародна науково-практична мультидисциплінарна інтернет-конференція «Сучасні технології в умовах освітньої парадигми інформаційно-комунікативного суспільства», 26, Запоріжжя.

[img] Text
MNK_159.pdf

Скачати (104kB)

Резюме

Освітній процес початкової школи потребує розробки змістового та процесуального забезпечення ефективних умов комунікації учнів, удосконалення способів співпраці. Перспективною в цьому може бути групова форма діяльності школярів, що забезпечить удосконалення традиційної методики навчання, розширить її зміст, створить умови для взаємодії та розвитку творчого потенціалу особистості.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 18 Бер 2019 07:53
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2937

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу