МДПУ репозиторій

Лінгводидактичні засади наступності у вивченні синтаксису (8-9 класи)

Єрмоленко, С. І. та Чупрун, Л. Л. (2014) Лінгводидактичні засади наступності у вивченні синтаксису (8-9 класи). Мова. Свідомість. Концепт (4). с. 292-296. ISSN 978-617-7055-81-3

[img] Text
Макет сборника №4 2014-292-296.pdf

Скачати (151kB)

Резюме

Питання наступності в лінгводидактиці є злободенним. «Наступність у навчанні мови реалізується через опору на засвоєний і вивчений учнями матеріал, на основі якого взаємодіють старі й нові знання, у результаті чого утворюється система міцних і глибоких знань, умінь і навичок, пов’язана з перспективністю навчання мови». Актуальність статті полягає у тому, що розв’язання проблеми наступності у навчанні між 8–9 класами дає змогу учням ефективно засвоювати синтаксичний матеріал як з теоретичного, так і практичного боку.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 18 Лют 2019 13:43
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2884

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу