МДПУ репозиторій

Педагогічний потенціал інтерактивних технологій навчання

Наход, Світлана (2014) Педагогічний потенціал інтерактивних технологій навчання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 360-365. ISSN 2219-5203

[img] Text
941-1974-1-PB.pdf

Скачати (447kB)

Резюме

Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми визначення педагогічного потенціалу інтерактивних технологій у контексті формування прогностичних умінь майбутніх психологів у період їхнього навчання у вищих навчальних закладах. Визначена роль інтерактивного навчання у виконанні вимог інформаційного суспільства до особистості практичного психолога. Розглянуті основні компоненти інтерактивних технологій. Встановлені показники складників педагогічного потенціалу інтерактивних технологій навчання, спрямованих на формування прогностичних умінь студентів-психологів у період їх навчання у вищих навчальних закладах.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 26 Лют 2016 15:05
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/288

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу