МДПУ репозиторій

Культурологічний підхід до фахової підготовки майбутніх учителів математичної освіти

Муртазієв, Ернест (2014) Культурологічний підхід до фахової підготовки майбутніх учителів математичної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 355-359. ISSN 2219-5203

[img] Text
955-1973-1-PB.pdf

Скачати (427kB)

Резюме

У статті розглядається культурологічний підхід до системи підготовки вчителів математики, оскільки ця проблема залишається актуальною і сьогодні. Зокрема, це стосується формування у сучасного покоління фахівців ставлення до математики як до особливої культури й мистецтва формалізації знань. Автором теоретично обґрунтовується впровадження деяких аспектів культурологічного підходу у процес підготовки вчителя математики, оскільки цей підхід сприяє розбудові цілісної системи світосприйняття вчителя, підвищенню його професійної та загальної культури.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 26 Лют 2016 15:05
Останні зміни: 05 Жов 2020 11:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/287

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу