Садова, Т. О. (2016) Принципи здійснення функцій керівника навчальним закладом освіти. Pedagogika. East European Conference: zbi?r artyku??w naukowych. konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (29.11.2016 - 30.11.2016). с. 78-80. ISSN 978-83-65608-28-4
Text
Садова Познань 2016.pdf Скачати (124kB) |
Офіційний URL: http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/file/scien...
Резюме
У статті розглянуто питання, що внутрішньошкільне управління є невід`ємною частиною науки управління. Це діяльність управляючої підсистеми, спрямована на реалізацію мети школи шляхом створення відповідних умов, необхідних для належного розвитку педагогічного процесу. Нині суспільство підтверджує значення в обізнаності сучасного керівника з теорії та практики управління.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 12 Лют 2019 13:35 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2856 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |