Стовбур, В. О. (2018) Фонетика в загальноосвітніх навчальних закладах з естетичного погляду. Етико-естетична традиція у вітчизняній культурі: тези VІІІ Всеукр. студентської наук.-практ. конф. (8). с. 147-153.
Text
TEZI-147-153.pdf Скачати (461kB) |
Резюме
Завдання шкільного курсу рідної мови – ці стрункі логічні утворення й схеми, які тисячоліттями вироблялися в головах наших предків, свідомо перекласти в голови сучасних дітей, щоб вони чітко орієнтувалися в них і використовували мову як найважливіший і незмінний інструмент пізнання світу й реалізації власних творчих можливостей. Це і буде мотивацією для вироблення естетичного погляду на мову. У початкових класах діти з цими властивостями мови знайомляться поки що фрагментарно. Учні ще не сприймають і не можуть сприймати мову як строго організовану цілісну систему. Систематичний курс вивчення рідної мови починається щойно з 5-го класу, коли в дітей уже з’являється здатність осмислювати явища в їхньому взаємозв’язку, помічати певні закономірності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 06 Лют 2019 13:17 |
Останні зміни: | 29 Черв 2021 06:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2827 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |