МДПУ репозиторій

До проблеми понятійного апарату методу case-study

Шевчук, Олег (2014) До проблеми понятійного апарату методу case-study. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 313-319. ISSN 2219-5203

[img] Text
936-1967-1-PB.pdf

Скачати (505kB)

Резюме

У статті проаналізовано та формалізовано понятійний апарат методу case-study в контексті професійної підготовки фахівців фінансово-економічного напряму. На основі аналізу сучасних досліджень у педагогіці, психології та бізнес-освіті введено такі дефініції, як бізнес-кейс (опис реальної ситуації фінансово-економічного характеру, в основі якої – проблема, що потребує аналізу, пошуку варіантів і прийняття рішення); емоційний кейс (бізнес-кейс, де фабулу становлять стосунки між учасниками події, які потребують емоційної оцінки та спрямовані на пошук прийняття рішення з урахуванням емоційного складника). З’ясовано, що для досягнення високих результатів у професійній діяльності при підготовці майбутніх фахівців фінансово-економічного напряму з використанням методу case-study необхідно використовувати емоційні кейси, як найбільш ефективні в діяльності фахівців, оскільки вони поєднують розум і почуття, сприяючи тим самим кар’єрному зростанню.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 26 Лют 2016 15:05
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/281

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу