Кошелєв, Олександр та Кошелєв, Василь та Ніколенко, Олександр та Писанець, Олександ (2014) Принципи і підходи до гармонізації екологічної підготовки майбутніх педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 283-293. ISSN 2219-5203
Text
933-1963-1-PB.pdf Скачати (663kB) |
Резюме
У статті розглядаються основні принципи формування нового екологічного мислення у школярів і студентів через пізнання та засвоєння «глибинної екології». Підкреслюється необхідність практичних дій у галузі екологічної освіти і виховання. Розкривається багаторічний досвід екологічної підготовки і виховання слухачів Малої академії і Еколого-натуралістичного центру м. Мелітополя як майбутніх студентів і педагогів через їх активну участь у літніх екологічних таборах і експедиціях. Розроблені й апробовані програми екологічної освіти для літніх таборів відповідно до природних особливостей регіону. Одним із доступних і ефективних методів екологічної підготовки визнано організацію і проведення школярами і студентами моніторингу природного середовища. Наголошується на важливому значенні формування основ екологічної етики та екологічної естетики у школярів і студентів під час перебування їх в екологічних таборах, участі в міжнародних і національних акціях, а також у їхньому повсякденному житті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра екології, загальної біології та раціонального природокористування > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 26 Лют 2016 15:05 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 14:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/277 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |