Журавльова, Лариса та Овсяннікова, Галина (2014) Педагогічні умови формування англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 266-270. ISSN 2219-5203
Text
931-1976-1-PB.pdf Скачати (428kB) |
Резюме
У статті розкривається поняття про комунікативно-мовленнєву компетенцію дітей дошкільного віку, аналізуються особливості її формування. Підкреслюється, що цей вік є сенситивним для навчання іноземної мови як із погляду психологів і фізіологів, так і педагогів, лінгвістів. На думку авторів, успішне формування англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників насамперед залежить від створення та дотримання певних педагогічних умов, які розглядаються у статті. Наголошується, що процес формування у дітей англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції стане якісним лише тоді, коли буде враховано не якусь одну педагогічну умову, а весь комплекс їх. Саме це дасть змогу досягти бажаного результату. Автори зазначають, що необхідно також зважати й на зміни в сучасній дійсності, і на надбання науково-технічного прогресу, які істотно впливають на свідомість сучасних дошкільників. Це потребує створення нових якісних педагогічних умов для формування англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 26 Лют 2016 15:04 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 09:44 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/274 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |