МДПУ репозиторій

Педагогічні умови формування англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку

Журавльова, Лариса та Овсяннікова, Галина (2014) Педагогічні умови формування англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 266-270. ISSN 2219-5203

[img] Text
931-1976-1-PB.pdf

Скачати (428kB)

Резюме

У статті розкривається поняття про комунікативно-мовленнєву компетенцію дітей дошкільного віку, аналізуються особливості її формування. Підкреслюється, що цей вік є сенситивним для навчання іноземної мови як із погляду психологів і фізіологів, так і педагогів, лінгвістів. На думку авторів, успішне формування англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників насамперед залежить від створення та дотримання певних педагогічних умов, які розглядаються у статті. Наголошується, що процес формування у дітей англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції стане якісним лише тоді, коли буде враховано не якусь одну педагогічну умову, а весь комплекс їх. Саме це дасть змогу досягти бажаного результату. Автори зазначають, що необхідно також зважати й на зміни в сучасній дійсності, і на надбання науково-технічного прогресу, які істотно впливають на свідомість сучасних дошкільників. Це потребує створення нових якісних педагогічних умов для формування англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 26 Лют 2016 15:04
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:44
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/274

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу