Колокольчикова, І. В. та Олексенко, Р. І. (2018) Ринковий потенціал та особливості планування маркетингової діяльності фермерських господарств на ринку плодів в Україні. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (2). с. 274-280.
Text
!Макет 2(37)2018-270-276.pdf Скачати (432kB) |
Резюме
Необхідність дослідження ринкового потенціалу фермерських господарств та планування їх діяльності при виробництві та збуті плодів викликана стрімкими змінами кон’юнктури ринку як на національному так і на міжнародному рівні, висуненням нових вимог щодо якості та кількості збутових партій продукції. Мета дослідження: оцінка ринкового потенціалу фермерських господарств, визначення місця фермерів у виробництві продукції галузі плодівництва, аналіз складових ринкового потенціалу та алгоритму його реалізації, підкреслення ролі планування у маркетинговій діяльності невеликих підприємств. Результати дослідження ринкового потенціалу та своєчасне планування маркетингової діяльності фермерських господарств дадуть можливість використати сильні сторони з можливостями, виявити слабкі боки з загрозами в діяльності господарств. Повне використання ринкового потенціалу фермерами при виробництві та реалізації плодів розкриє широкі горизонти не тільки меж національного але й міжнародних ринків.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 03 Січ 2019 08:03 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2577 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |