Михайлова, М. (2018) Маркетингові інновації в діяльності підприємств України. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів", 22, Полтава.
Text
Михайлова М..pdf Скачати (408kB) |
Резюме
На сьогоднішній день інноваційна діяльність стає одним з головних факторів розвитку підприємств. Сучасні підприємства, змушенні постійно створювати і впроваджувати різні інновації, які забезпечать їх ефективність в ринкових умовах.Дійсно, ті підприємства, що не створюють і не впроваджують інновації, ризикують ще більше.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 22 Груд 2018 07:32 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2551 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |