МДПУ репозиторій

Маркетингові інновації в діяльності підприємств України

Михайлова, М. (2018) Маркетингові інновації в діяльності підприємств України. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів", 22, Полтава.

[img] Text
Михайлова М..pdf

Скачати (408kB)

Резюме

На сьогоднішній день інноваційна діяльність стає одним з головних факторів розвитку підприємств. Сучасні підприємства, змушенні постійно створювати і впроваджувати різні інновації, які забезпечать їх ефективність в ринкових умовах.Дійсно, ті підприємства, що не створюють і не впроваджують інновації, ризикують ще більше.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 22 Груд 2018 07:32
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2551

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу