МДПУ репозиторій

Роль маркетингу для успішної діяльності підприємства

Білоконь, С. О. (2018) Роль маркетингу для успішної діяльності підприємства. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів", 22, Полтава.

[img] Text
Білоконь С.О..pdf

Скачати (405kB)

Резюме

Неможливо уявити успішне комерційне підприємство, яке б розвивалося без застосування маркетингових принципів, інструментів, концепцій у діяльності будь-якого сучасного підприємства.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 18 Лют 2020 02:06
Останні зміни: 25 Лют 2020 08:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2549

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу