Білоконь, С. О. (2018) Роль маркетингу для успішної діяльності підприємства. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів", 22, Полтава.
Text
Білоконь С.О..pdf Скачати (405kB) |
Резюме
Неможливо уявити успішне комерційне підприємство, яке б розвивалося без застосування маркетингових принципів, інструментів, концепцій у діяльності будь-якого сучасного підприємства.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 18 Лют 2020 02:06 |
Останні зміни: | 25 Лют 2020 08:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2549 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |