Житнік, Тетяна (2014) Механізм формування художньо-творчої самоактивності у старших дошкільників засобами живопису. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 136-141. ISSN 2219-5203
Text
915-1939-1-PB.pdf Скачати (464kB) |
Резюме
У статті аналізуються особливості малювання старших дошкільників; визначаються основні засоби живопису, що активізують художньо-творчу діяльність старших дошкільників під час малювання. Автор також досліджує чинники розвитку художньо-творчої активності дитини, процес самоствердження та творчого самовираження; пояснює необхідність використання методичного забезпечення в дитячих позашкільних образотворчих закладах, що залучають дитину старшого дошкільного віку до художньої діяльності та естетичної культури.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 25 Лют 2016 14:58 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 09:44 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/253 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |