МДПУ репозиторій

Еталонні системи сенсорного виховання учнів початкової школи: теоретичний аспект історії педагогіки

Фунтикова, Ольга (2014) Еталонні системи сенсорного виховання учнів початкової школи: теоретичний аспект історії педагогіки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 116-120. ISSN 2219-5203

[img] Text
912-1935-1-PB.pdf

Скачати (438kB)

Резюме

У статті розкрито експериментально-теоретичні основи формування уявлень про форму предметів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Теоретично обґрунтовано взаємозвязок зорового й тактильно-рухового аналізаторів у сприйнятті форми предмета.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 25 Лют 2016 14:58
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/249

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу