Фунтикова, Ольга (2014) Еталонні системи сенсорного виховання учнів початкової школи: теоретичний аспект історії педагогіки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 116-120. ISSN 2219-5203
Text
912-1935-1-PB.pdf Скачати (438kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/9...
Резюме
У статті розкрито експериментально-теоретичні основи формування уявлень про форму предметів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Теоретично обґрунтовано взаємозвязок зорового й тактильно-рухового аналізаторів у сприйнятті форми предмета.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 25 Лют 2016 14:58 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/249 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |