МДПУ репозиторій

Методологічні підходи до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів

Гуренко, Ольга (2014) Методологічні підходи до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 31-38. ISSN 2219-5203

[img] Text
900-1921-1-PB.pdf

Скачати (548kB)

Резюме

У статті розкриваються методологічні підходи до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. На рівні загальнофілософської методології концептуальному осмисленню проблеми професійної підготовки фахівців в умовах конкретного соціального замовлення (із урахуванням соціокультурних передумов) допомагають культурологічний, аксіологічний підходи. Загальнонауковий (конкретно-методологічний) рівень детермінує специфіку полікультурної освіти майбутніх педагогів у вищому навчальному закладі, тому концептуальне її осмислення уможливлюють акультураційний, діалоговий (діалогічний) та соціально-психологічний підходи. На рівні конкретно-наукової методології полікультурна освіта розглядається як підсистема загальної педагогічної системи вишу, функціональність якої забезпечується впровадженням системного, компетентнісного, особистісно зорієнтованого, просторово-освітнього, трансдисциплінарного, ситуативного підходів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 24 Лют 2016 16:48
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/235

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу