Гуренко, Ольга (2014) Методологічні підходи до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 31-38. ISSN 2219-5203
Text
900-1921-1-PB.pdf Скачати (548kB) |
Резюме
У статті розкриваються методологічні підходи до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. На рівні загальнофілософської методології концептуальному осмисленню проблеми професійної підготовки фахівців в умовах конкретного соціального замовлення (із урахуванням соціокультурних передумов) допомагають культурологічний, аксіологічний підходи. Загальнонауковий (конкретно-методологічний) рівень детермінує специфіку полікультурної освіти майбутніх педагогів у вищому навчальному закладі, тому концептуальне її осмислення уможливлюють акультураційний, діалоговий (діалогічний) та соціально-психологічний підходи. На рівні конкретно-наукової методології полікультурна освіта розглядається як підсистема загальної педагогічної системи вишу, функціональність якої забезпечується впровадженням системного, компетентнісного, особистісно зорієнтованого, просторово-освітнього, трансдисциплінарного, ситуативного підходів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 24 Лют 2016 16:48 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/235 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |