МДПУ репозиторій

Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств

Піскун, Д. Н. (2018) Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств. Вісник Хмельницького національного університету, 1 (3). с. 205-208. ISSN 2307-5740

[img] Text
ПІСКУН.pdf

Скачати (451kB)

Резюме

У роботі розглянуто підходи науковців до визначення маркетингу як системи управління та сукупності відповідних процесів менеджменту підприємства. Розкрито напрями, які притаманні маркетингу безпосередньо на промисловому підприємстві. Обґрунтовано значення маркетингу в системі управління підприємством та його взаємозв'язок із кінцевими результатами діяльності. Наведено науково-методичні підходи, що застосовуються підприємствами для вирішення маркетингових завдань. Досліджено маркетингове середовище та особливості проведення його аналізу в розрізі основних чинників впливу. Розкрито сукупність принципів, які управлінський персонал може використовувати під час організації маркетингу на промисловому підприємстві.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 29 Жов 2018 13:19
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2305

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу