Христова, Т. Є. (2016) Фізична культура як складова реабілітації дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), 8(78К) (16). с. 85-89. ISSN 2311-2220
Text
Порушення ОРА.pdf Скачати (291kB) |
Резюме
Показано, що заняття фізичною культурою за індивідуальною програмою фізичної реабілітації з урахуванням функціональних можливостей та індивідуальних особливостей організму дитини позитивно впливають на розвиток рухових і функціональних можливостей пацієнтів з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Доведено, що застосування індивідуальних комплексних програм фізичної реабілітації збільшило рухову активність (у всіх групах збільшилася кількість дітей із середнім рівнем працездатності на 18-19%), сприяло гармонізації показників фізичного розвитку (у 10-12% дітей-інвалідів ці параметри наблизилися до вікової норми), поліпшило функціональні можливості серцево-судинної системи дітей (у 20-25% нормалізувалася частота серцевих скорочень, на 30-35% зменшилася кількість клієнтів з діастолічною гіпертензією).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | індивідуальна програма фізичної реабілітації, порушення опорно-рухового апарату, діти-інваліди |
Теми: | R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини > RA0421 Охорона здоров'я. Гігієна. Профілактична медицина |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | професор Тетяна Євгенівна / Т.Є. Христова |
Дата внесення: | 26 Вер 2018 11:09 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 07:30 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2264 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |