Добровольська, Л. та Окса, М. (2018) Деякі психологічні умови перебудови міжкультурного спілкування в навчальному процесі. In: Міжнародна науково-практична конференція "Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології", 13-14, Мелітополь.
Text
збірник.10.09_макт-79-84.pdf Скачати (112kB) |
Резюме
Міжкультурне виховання і освіта з виходять з фундаментального методологічного принципу, який гласить про те, що у всіх і кожного є культура як стиль життя, як сукупність менталітету, традицій, арго, акценту, діалекту, стилю одягу і зачіски, кухні, правил поведінки, пісень, наспівів, сказань, літературних символів, родо-статевих і фізичних даних, відносин, моральних та етнічних цінностей, освіти, трудових навичок, вірування, тільки вона – культура – різна.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 14 Вер 2018 12:23 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2227 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |