Тилюсь, Урсула (2015) Побудова ідентифікації учнів сучасної школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 48-54. ISSN 2219-5203
Text
1265-2637-1-SM.pdf Скачати (499kB) |
Резюме
Публікація містить роздуми з проблем освіти стосовно визначення сенсу та формування особистості. Питання, яке стосується формування особистості, не повинне обмежуватися лише спробами зрозуміти наукові інтерпретації. Це є також важливою науковою галуззю, яку варто використовувати в контексті запланованих та прагматичних педагогічних ситуацій. У цьому відношенні важлива роль відводиться школі, оскільки вона, як соціальне середовище, що має розроблені освітні плани, сприяє створенню своєрідності серед своїх учнів. В контексті розробки ідей щодо можливостей побудови особистості необхідно вказати той факт, що пошуки сенсу життя та винайдення власної ідентичності є важливою ідеєю гуманістичного виміру у житті кожної людини. Таким чином, ознайомлення учнів з метою їхнього розуміння екзистенціальної ідентичності в умовах школи вбачає у якості значущого освітнього простору оснащення особи необхідним знаряддям для визначення особистого сенсу життя та відповідного самовдосконалення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 23 Лют 2016 18:12 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/198 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |