Окса, Микола та Дрібноход, Дмитро (2015) Виховний потенціал освіти та його вимірювання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 41-47. ISSN 2219-5203
Text
1264-2635-1-SM.pdf Скачати (497kB) |
Резюме
У статті розкриваються стратегічні напрями сучасного менеджменту освіти та виховний потенціал і моделі його оцінювання. Автори наголошують, що людиноспрямованість освітнього процесу є визначальним чинником, що впливає на цінності морально-етичної культури, якими є не знання, а особистісні сенси; не педагогічні вимоги, а педагогічна підтримка й турбота, співпраця й діалог викладача та студента; не обсяг знань, не кількість засвоєної інформації, а цілісний розвиток, саморозвиток і особистісне зростання фахівця. Людиновимірний підхід до формування морально-етичних цінностей майбутніх фахівців, на нашу думку, є пріоритетним у сучасній концепції вищої освіти, згідно з якою педагог-професіонал має стати гідним представником української спільноти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 23 Лют 2016 18:12 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 11:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/197 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |