МДПУ репозиторій

Виховний потенціал освіти та його вимірювання

Окса, Микола та Дрібноход, Дмитро (2015) Виховний потенціал освіти та його вимірювання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 41-47. ISSN 2219-5203

[img] Text
1264-2635-1-SM.pdf

Скачати (497kB)

Резюме

У статті розкриваються стратегічні напрями сучасного менеджменту освіти та виховний потенціал і моделі його оцінювання. Автори наголошують, що людиноспрямованість освітнього процесу є визначальним чинником, що впливає на цінності морально-етичної культури, якими є не знання, а особистісні сенси; не педагогічні вимоги, а педагогічна підтримка й турбота, співпраця й діалог викладача та студента; не обсяг знань, не кількість засвоєної інформації, а цілісний розвиток, саморозвиток і особистісне зростання фахівця. Людиновимірний підхід до формування морально-етичних цінностей майбутніх фахівців, на нашу думку, є пріоритетним у сучасній концепції вищої освіти, згідно з якою педагог-професіонал має стати гідним представником української спільноти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 23 Лют 2016 18:12
Останні зміни: 06 Жов 2020 11:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/197

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу