MDPU Repository

Глобальні тенденції розвитку суспільства як чинник формування змісту здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти

Дяченко-Богун, Марина (2015) Глобальні тенденції розвитку суспільства як чинник формування змісту здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 15-19. ISSN 2219-5203

[img] Text
1260-2627-1-SM.pdf

Download (424kB)

Abstract

Стаття присвячена проблемі визначення факторів впливу глобальних тенденцій розвитку суспільства на формування змісту підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у навчальних закладах. Аналізується науково-педагогічна література з цього питання й розкривається значення терміна «глобалізація», під яким розуміється процес взаємозалежності країн під впливом економічних, політичних, культурних відносин, виникнення світової загальної соціокультурної системи. Підкреслюється, що зміни, які відбуваються в сучасному світі, забезпечують становлення такого типу культури, для якого консервативна «когнітивна» освіта виявляється неефективною й недоцільною, що потребує створення нової освітньої моделі.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 23 Feb 2016 18:12
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/192

Actions (login required)

View Item View Item