Дяченко-Богун, Марина (2015) Глобальні тенденції розвитку суспільства як чинник формування змісту здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 15-19. ISSN 2219-5203
Text
1260-2627-1-SM.pdf Download (424kB) |
Abstract
Стаття присвячена проблемі визначення факторів впливу глобальних тенденцій розвитку суспільства на формування змісту підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у навчальних закладах. Аналізується науково-педагогічна література з цього питання й розкривається значення терміна «глобалізація», під яким розуміється процес взаємозалежності країн під впливом економічних, політичних, культурних відносин, виникнення світової загальної соціокультурної системи. Підкреслюється, що зміни, які відбуваються в сучасному світі, забезпечують становлення такого типу культури, для якого консервативна «когнітивна» освіта виявляється неефективною й недоцільною, що потребує створення нової освітньої моделі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 23 Feb 2016 18:12 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/192 |
Actions (login required)
View Item |