МДПУ репозиторій

Метод проектів як шлях формування ік-компетентності майбутніх учителів

Гринько, Вікторія (2015) Метод проектів як шлях формування ік-компетентності майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 90-94. ISSN 2219-5203

[img] Text
16.pdf

Скачати (536kB)

Резюме

У статті аналізується метод проектів як один зі шляхів формування ІК-компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Детально розглядаються проекти з метою формування ІК-компетентності майбутніх педагогів під час вивчення ними таких дисциплін, як «Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя початкової школи», «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство», «Технологія вивчення освітньої галузі «Природознавство», «Основи наукових досліджень», а також під час проходження педагогічної практики. Наводяться приклади таких проектів, як «Інтерактивна книга», «Інтерактивний плакат», «Створення відеокліпів», «Навчальна наукова конференція», науково-дослідний проект «Профілактика комп’ютерної залежності в молодших школярів».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 02 Лют 2016 13:10
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/19

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу