Гринько, Вікторія (2015) Метод проектів як шлях формування ік-компетентності майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 90-94. ISSN 2219-5203
Text
16.pdf Скачати (536kB) |
Резюме
У статті аналізується метод проектів як один зі шляхів формування ІК-компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Детально розглядаються проекти з метою формування ІК-компетентності майбутніх педагогів під час вивчення ними таких дисциплін, як «Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя початкової школи», «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство», «Технологія вивчення освітньої галузі «Природознавство», «Основи наукових досліджень», а також під час проходження педагогічної практики. Наводяться приклади таких проектів, як «Інтерактивна книга», «Інтерактивний плакат», «Створення відеокліпів», «Навчальна наукова конференція», науково-дослідний проект «Профілактика комп’ютерної залежності в молодших школярів».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 02 Лют 2016 13:10 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/19 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |