Бондаренко, Аліна (2015) Роль соціокультурних чинників у становленні особистості підприємця. In: Всеукраїнська науково-практична конференція студентів і молодих учених «Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді», 30, Мелітополь.
Text
Бондаренко 2015.pdf Download (203kB) |
Abstract
У сучасному світі людина будь-якої професії і сфери діяльності має необхідність у досить високому рівні економічної освіченості, культури та свідомості, особливо це стосується тих, хто вибрав для своєї професійної самореалізації сферу підприємницької діяльності.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Depositor |
Date Deposited: | 29 May 2018 12:38 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1822 |
Actions (login required)
View Item |