МДПУ репозиторій

Роль соціокультурних чинників у становленні особистості підприємця

Бондаренко, Аліна (2015) Роль соціокультурних чинників у становленні особистості підприємця. In: Всеукраїнська науково-практична конференція студентів і молодих учених «Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді», 30, Мелітополь.

[img] Text
Бондаренко 2015.pdf

Скачати (203kB)

Резюме

У сучасному світі людина будь-якої професії і сфери діяльності має необхідність у досить високому рівні економічної освіченості, культури та свідомості, особливо це стосується тих, хто вибрав для своєї професійної самореалізації сферу підприємницької діяльності.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 29 Трав 2018 12:38
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1822

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу