Бондаренко, Аліна (2015) Роль соціокультурних чинників у становленні особистості підприємця. In: Всеукраїнська науково-практична конференція студентів і молодих учених «Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді», 30, Мелітополь.
Text
Бондаренко 2015.pdf Скачати (203kB) |
Резюме
У сучасному світі людина будь-якої професії і сфери діяльності має необхідність у досить високому рівні економічної освіченості, культури та свідомості, особливо це стосується тих, хто вибрав для своєї професійної самореалізації сферу підприємницької діяльності.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 29 Трав 2018 12:38 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1822 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |