МДПУ репозиторій

Маркетингова товарна політика сільськогосподарських підприємств на ринку соняшнику

Куліш, Т. В. (2018) Маркетингова товарна політика сільськогосподарських підприємств на ринку соняшнику. Інноваційна економіка (73). с. 161-168. ISSN 2309-1533

[img] Text
Кулыш Т..pdf

Скачати (482kB)

Резюме

Сільськогосподарські підприємства в умовах мінливого ринкового середовища перебувають в складному економічному становищі. На це впливає низка чинників: низька матеріально-технічна забезпеченість сільського господарства; незадовільна законодавча база; недостатній рівень фінансової підтримки сільськогосподарського виробництва; вплив природних чинників на рівень урожайності сільськогосподарських культур і продуктивності худоби та птиці. Таким чином, керівникам сільськогосподарських підприємств необхідно намагатись мінімізувати вплив існуючих в аграрній галузі негативних явищ на загальну ефективність діяльності зазначених підприємств та використовувати всі можливості для розвитку, які надає зовнішнє середовище. Актуальність формування ефективної маркетингової політики для сільськогосподарських підприємств полягає в оптимізації товарного асортименту відповідно до вимог ринку, розробка нового або вдосконалення існуючого товару, підвищення якості продукції та послуг, налагодження системи обслуговування. Ефективна маркетингова товарна політика сільськогосподарських підприємств повинна відповідати вимогам та потребам споживачів, а також враховувати вплив факторів маркетингового середовища, особливо за умов його динамічних змін.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 25 Трав 2018 11:39
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1820

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу