Олексенко, Р. І. (2009) Формування збутової стратегії туристичними підприємствами у ринкових умовах. In: Реструктуризація соціально-економічного потенціалу України в умовах розвитку ринкових відносин: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. семінару молодих вчених та студентів, Мелітополь.
Text
Реструктуризацiя-соц-економ-потенцiалу.ocr.pdf Скачати (114kB) |
Резюме
Розкриваються методи формування збутової стратегії на прикладі туристичних підприємств в умовах ринкової економіки.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 26 Квіт 2018 13:47 |
Останні зміни: | 27 Січ 2020 09:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1665 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |