МДПУ репозиторій

Формування збутової стратегії туристичними підприємствами у ринкових умовах

Олексенко, Р. І. (2009) Формування збутової стратегії туристичними підприємствами у ринкових умовах. In: Реструктуризація соціально-економічного потенціалу України в умовах розвитку ринкових відносин: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. семінару молодих вчених та студентів, Мелітополь.

[img] Text
Реструктуризацiя-соц-економ-потенцiалу.ocr.pdf

Скачати (114kB)

Резюме

Розкриваються методи формування збутової стратегії на прикладі туристичних підприємств в умовах ринкової економіки.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 26 Квіт 2018 13:47
Останні зміни: 27 Січ 2020 09:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1665

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу