Олексенко, Р. І. (2013) Теоретичні та прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств. Том 1. Розд. 1.24. Філософія конкурентоспроможності підприємств в умовах впливу глобалізації на модифікацію державної політики. Інший. "Герда", м. Дніпропетровськ.
Text
Підвищення-конкурнт.-підприємств-_1_-_1_.ocr.pdf Скачати (398kB) |
Резюме
Перехід до ринкової економіки, що викликав радикальні перетворення всього господарського механізму, визначив значення конкуренції як іманентного атрибуту ринку. На відміну від планової економіки, коли діяльність усіх підприємств була регламентована, в умовах ринку, основною економічною реальністю якого є конкуренція, всі незалежно господарюючі суб'єкти повинні самостійно ухвалювати довгострокові стратегічні рішення, направлені зрештою на забезпечення стійкого становища підприємства на ринку.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 17 Квіт 2018 12:29 |
Останні зміни: | 30 Жов 2020 14:02 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1600 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |