Прийма, Сергій (2002) Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модульно-символьної технології. In: Інформаційні технології в науці, освіті і техніці: матеріали ІІІ Всеукр. конф. молодих науковців, 17-19 квітня 2002 р. .
Це - остання версія цього елементу.
Text
1.pdf Скачати (358kB) |
Резюме
Реформування системи освіти України, зміна національної освітньої парадигми, що спрямовані на формування та розвиток соціально-активної, творчої особистості, вимагають впровадження нових концепцій навчання, пошуку шляхів вдосконалення педагогічного процесу. Головний стратегічний напрямок розвитку вітчизняної освіти, як шкільної так і вузівської, передбачає переосмислення не тільки змісту, але й методів, організаційних форм, всього стилю навчання.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 12 Вер 2017 08:35 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1415 |
Доступні версії цього елементу
- Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модульно-символьної технології. (deposited 12 Вер 2017 08:35) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |