Прийма, Сергій (2007) Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. In: Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 березня 2007 р. .
Text
3.pdf Скачати (635kB) |
Резюме
Сучасний етап розвитку педагогічної освіти України визначається тенденціями до інтеграції в європейський освітній простір. За таких умов одним з концептуальних орієнтирів національної освітньої системи є становлення так званої компетентністю! парадигми освіти, компетентністю зорієнтованого підходу до формування змісту освіти. Саме компетентності є тими індикаторами, що дозволяють визначити готовність випускника до життя, активної участі в житті суспільства, до подальшого особистого розвитку і професійного становлення.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 12 Вер 2017 08:32 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1414 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |