Прийма, Сергій (2000) Основні вимоги, подані до інтерфейсу користувача навчального програмного забезпечення. Сучасний стан і перспективи шкільних курсів математика та інформатики у зв’язку з реформуванням у галузі освіти. с. 167-170.
Це - остання версія цього елементу.
Text
18_распознан.pdf Скачати (611kB) |
Резюме
Незважаючи на відносну доступність якісного програмного забезпечення, яке в цілому відповідає єдиним дидактичним вимогам вивчення курсу інформатики, у вчителя дуже часто виникає необхідність використання своїх знань та вмінь з програмування для розв'язання деяких нестандартних прикладних задач, тобто без звернення до послуг професійних програмістів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 12:36 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1393 |
Доступні версії цього елементу
-
Основні вимоги, подані до інтерфейсу користувача навчального програмного забезпечення. (deposited 01 Черв 2017 06:36)
- Основні вимоги, подані до інтерфейсу користувача навчального програмного забезпечення. (deposited 11 Вер 2017 12:36) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |